A fő menüpontok
- Campaign settings
- helyek
- nyelvek
- egyéb: 1rotáció, 2ütemez, 3eszközök, 4URL, 5dinamikus, 6kezdet, 7konverziók, 8kizárások
- Budget and bidding
- költségkeret: napi átlagos költség
- bidding: ajánlattétel, mire szeretne öszpontosítani: konverziók, konverzió értéke
- Célzás
- Közönségszegmensek
- Optimalizált célzás
- Ads
- Hirdetéskészítés: Végső URL, vállalkozás neve, képek, emblémák, videók, címsorok, hosszú címsor, leírások, elemjavítások alkalmazása, autómatikusan előállított videó alkalmazása, natív formátumok használata, eltérő végű URL használata mobileszközön
- Áttekintés
- ads.google. com oldalon + gomb -> kampány -> cél:
- értékesítés
- potenciális ügyfelek
- webhely forgalom
- márka ismertség
- célmutató nélkül
- Kampánytípus:
- Display
- Video
- Erre a weboldalra lépnek a felhasználók
- legendaszappan.hu
- Kampány neve
- MarkaismertseDisplay1
- Helyek
- Magyarország
- Nyelvek
- magyar, angol
- Hirdetésrotáció
- Optimalizálás, a jobban teljesítő hirdetés előre sorolása
- Hirdetésütemezés
- egész nap
- Kampány URL-beállításai
- Követősablon
- Végső URL utótagja
- Egyéni paraméterek
- Eszközök
- Megjelenítés minden eszközön
- számítógépek, mobiltelefonok, táblagépek
- operációsrendszerek
- eszközmodellek
- hálózatok: wifi, magyarország
- Dinamikus hirdetések
- Dinamikus hirdetési feed használata a hirdetések személyre szabásához
- Adatcsatorna: Legenda szappan 5079344150
- adattáblázat
- kiskereskedelem esetén google merchant center
- személyre szabott az alapján, hogy az emberek mit tekintettek meg webhelyen
- Kezdés befelyezés dátuma
- kezdés dátuma: , befelyezés: nincs
- Konverziók:
- Kattintás nélküli konverziók ne szerepeljenek a konverziók és az összes konverzió oszlopban
- kézi-vCPM és cél-CPA
- Tartalmi kizárások
- Tartalmoi cimke
- Kényes tartalom
- Tartalom típusa
- Költségkeret
- Napi átlagos költségkeret (1000). Havonta legfeljebb a napi költségkeret 30,4-szeresét kell fizetni
- Ajánlattétel
- látható megjelenítések, konverziók, konverzió értéke
- Adja meg az inteligens CPC ajánlatot ehhez a hirdetéscsoporthoz
- Konverzió érték maximalizálása adott költségkeret mellett
- Adja meg a látható CPM ajánlatot ehhez a hirdetéscsoporthoz (1000).
- Célzás
- Optimalizált célzás be van állítva Önnél: megjelenítés olyan információk alaplyán mint a céloldal és az elemk, stb.
- Közönségszegmensek
- uj szegmensek létrehozása a közönségkezelőben
- célzott szegmensek szerkesztése
átlagos vCPM 235,79 – 535,90
Megjelenítések: 15 E – 28 E Ha a napi átlag 2000 akkor: 32 E – 59 E
Az ezer látható megjelenítésenkénti költség (vCPM) ajánlattétellel az alapján tesz ajánlatot, hogy milyen gyakran jelenik meg az egyik hirdetése a Google Display Hálózat egy látható helyén. Megadhatja azt az összeget, amelyet a látható hirdetések után maximálisan fizet, függetlenül attól, hogy rájuk kattintanak-e vagy sem.
- célzás
- közönségszegmensek
- keresés
- böngészés
- kik ők? részletes demográfiai adatok
- közönségszegmensek
Hogyan léptek reakcióba a vállalkozással. – A továbbiakban nem adhatók hozzá hasonló szegmensek. –
Vélemény, hozzászólás?