Display kampány indítása

A fő menüpontok

  • Campaign settings
    • helyek
    • nyelvek
    • egyéb: 1rotáció, 2ütemez, 3eszközök, 4URL, 5dinamikus, 6kezdet, 7konverziók, 8kizárások
  • Budget and bidding
    • költségkeret: napi átlagos költség
    • bidding: ajánlattétel, mire szeretne öszpontosítani: konverziók, konverzió értéke
  • Célzás
    • Közönségszegmensek
    • Optimalizált célzás
  • Ads
    • Hirdetéskészítés: Végső URL, vállalkozás neve, képek, emblémák, videók, címsorok, hosszú címsor, leírások, elemjavítások alkalmazása, autómatikusan előállított videó alkalmazása, natív formátumok használata, eltérő végű URL használata mobileszközön
  • Áttekintés
  1. ads.google. com oldalon + gomb -> kampány -> cél:
    • értékesítés
    • potenciális ügyfelek
    • webhely forgalom
    • márka ismertség
    • célmutató nélkül
  2. Kampánytípus:
    • Display
    • Video
  3. Erre a weboldalra lépnek a felhasználók
    • legendaszappan.hu
  4. Kampány neve
    • MarkaismertseDisplay1
  5. Helyek
    • Magyarország
  6. Nyelvek
    • magyar, angol
  7. Hirdetésrotáció
    • Optimalizálás, a jobban teljesítő hirdetés előre sorolása
  8. Hirdetésütemezés
    • egész nap
  9. Kampány URL-beállításai
    • Követősablon
    • Végső URL utótagja
    • Egyéni paraméterek
  10. Eszközök
    • Megjelenítés minden eszközön
    • számítógépek, mobiltelefonok, táblagépek
    • operációsrendszerek
    • eszközmodellek
    • hálózatok: wifi, magyarország
  11. Dinamikus hirdetések
    • Dinamikus hirdetési feed használata a hirdetések személyre szabásához
    • Adatcsatorna: Legenda szappan 5079344150
    • adattáblázat
    • kiskereskedelem esetén google merchant center
    • személyre szabott az alapján, hogy az emberek mit tekintettek meg webhelyen
  12. Kezdés befelyezés dátuma
    • kezdés dátuma: , befelyezés: nincs
  13. Konverziók:
    • Kattintás nélküli konverziók ne szerepeljenek a konverziók és az összes konverzió oszlopban
    • kézi-vCPM és cél-CPA
  14. Tartalmi kizárások
    • Tartalmoi cimke
    • Kényes tartalom
    • Tartalom típusa
  15. Költségkeret
    • Napi átlagos költségkeret (1000). Havonta legfeljebb a napi költségkeret 30,4-szeresét kell fizetni
  16. Ajánlattétel
    • látható megjelenítések, konverziók, konverzió értéke
    • Adja meg az inteligens CPC ajánlatot ehhez a hirdetéscsoporthoz
    • Konverzió érték maximalizálása adott költségkeret mellett
    • Adja meg a látható CPM ajánlatot ehhez a hirdetéscsoporthoz (1000).
  17. Célzás
    • Optimalizált célzás be van állítva Önnél: megjelenítés olyan információk alaplyán mint a céloldal és az elemk, stb.
  18. Közönségszegmensek
    • uj szegmensek létrehozása a közönségkezelőben
    • célzott szegmensek szerkesztése

átlagos vCPM 235,79 – 535,90

Megjelenítések: 15 E – 28 E Ha a napi átlag 2000 akkor: 32 E – 59 E


Az ezer látható megjelenítésenkénti költség (vCPM) ajánlattétellel az alapján tesz ajánlatot, hogy milyen gyakran jelenik meg az egyik hirdetése a Google Display Hálózat egy látható helyén. Megadhatja azt az összeget, amelyet a látható hirdetések után maximálisan fizet, függetlenül attól, hogy rájuk kattintanak-e vagy sem.


  • célzás
    • közönségszegmensek
      • keresés
      • böngészés
        • kik ők? részletes demográfiai adatok

Hogyan léptek reakcióba a vállalkozással. – A továbbiakban nem adhatók hozzá hasonló szegmensek. –



Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük